Hoe verhoog je de online vindbaarheid van je website?


Maggi | Copywriting en SEO optimalisatie

Vraag

Hoe verhoog je de online vindbaarheid van je website?



Meer weten?

Contact Bel nu!

Antwoord

Schrijf unieke teksten die voldoen aan de laatste SEO criteria, zodat Google de website beter vindbaar maakt en de doelgroep in de ban blijft van je merk. Maggi heeft talloze producten waarmee je heerlijke gerechten kunt bereiden. Wie heeft er nou geen smaakmaker van Maggi in de keukenkast staan? Het merk is al jarenlang niet meer weg te denken uit de keuken, zowel in Nederland als over de grens.

Door het lange bestaan en de grote bekendheid van Maggi zijn er door de jaren heen veel teksten geschreven, en is er een duidelijke merkidentiteit ontwikkeld. In dit digitale tijdperk speelt er echter ook een belangrijke concurrentiestrijd op het internet. Om zo efficiënt mogelijk in de wedstrijd te blijven, moet je gebruik maken van alle middelen die je tot je beschikking hebt, zoals de grote hoeveelheid Maggi recepten. Met een op maat gemaakte SEO-strategie herschreven The Locals talloze online recepten en productteksten naar goed leesbare, creatieve teksten. Deze content is volledig in lijn met de merkidentiteit en 'tone of voice' van Maggi, maar dan wél in een modern jasje. Daarnaast voldoen de teksten aan de laatste SEO eisen: de juiste zoekwoord-clusters, uniek, natuurlijk en wervend. Met als resultaat dat de website beter vindbaar is op Google, er meer traffic gegenereerd wordt, en de lezers enthousiast worden over de producten van Maggi.

Onze oplossing

Hoe kan je op een slimme manier een teruglopend ledenaantal opvangen, en nieuwe leden aantrekken?

Het Flevo-landschap | Leden aantrekken

Vraag

Hoe kan je op een slimme manier een teruglopend ledenaantal opvangen en vergroten?


Meer weten?

Contact Bel nu!

Antwoord

Door goed te kijken naar nieuwe kansen binnen de bestaande leden. Om vervolgens met een nieuwe doelgroep en een originele aandachtstrekker nieuwe leden te werven. Het doel van Het Flevo-landschap is om de Flevolandse natuur zo goed mogelijk te behouden, beschermen en te ontwikkelen. Daarnaast willen ze ervoor zorgen dat bewoners van Flevoland en bezoekers hier zoveel mogelijk van kunnen genieten. Dit kan alleen met financiële bijdragen van bijvoorbeeld leden.

Nieuwe leden werven met traditionele middelen gaat niet de gewenste groei leveren. Wel wisten wij dat er een trouwe groep van bestaande leden is. Een warme doelgroep die voor Het Flevo-landschap klaarstaat. Deze groep is grotendeels vergrijsd en heeft veelal kleinkinderen. En juist in het laatstgenoemde liggen nieuwe kansen.

Wij ontwikkelden voor deze campagne een uniek voorleesboek met een mascotte, Olivier de Otter, die op avontuur gaat door herkenbare gebieden van Flevoland. Je ontvangt het boek wanneer je (klein)kinderen lid maakt voor een jaar. Zo heb je niet alleen en mooi cadeau voor de feestdagen of verjaardagen, maar kunnen (groot)ouders en kinderen de Flevolandse natuur samen ontdekken en delen. Op deze manier zorgden wij niet alleen voor nieuwe (jonge) leden voor lange termijn, maar stimuleerden wij ook meer bezoekers, met een campagne-rendement van 5%.



Middel | Middel | Middel | MIddel

Onze oplossing

Hoe kan je als leverancier van frites extra waarde toevoegen aan een bestaand product?


Farm Frites | Ontwikkeling 'Shake your Fries'

Vraag

Hoe kan je als leverancier van frites extra waarde toevoegen aan een bestaand product?


Meer weten?

Contact Bel nu!

Antwoord

Door een campagne te ontwikkelen die de doelgroep sterk aanspreekt en zorgt voor diversiteit in de markt. Farm Frites is één van de grootste producenten van de lekkerste frites en aardappelproducten wereldwijd. Het is van oorsprong een Nederlands bedrijf dat niet voor niets zo groot en succesvol is geworden. Op alle gebieden zorgen zo voor het allerbeste: van duurzaamheid tot en met smaak!

‘Shake Your Fries’ is een nieuw sterk concept waarmee Farm Frites scoort in de markt. Ze brengen hiermee vernieuwing in de keten. Het werkt als volgt: aan een beker met friet voeg je een zakje wereldse kruiden toe én schudden maar! Bij dit concept hoort natuurlijk een even sterke, effectieve campagne.

Wij ontwikkelden de branding, package design en promotiecampagne met alle instore promotiemiddelen zoals een uniek ‘Shake Your Fries’ bakje, posters, narrowcasting en meer! De eerste uitrol van het concept heeft succesvol plaatsgevonden bij partner ‘Snackpoint’. Hiermee bewees Farm Frites een toegevoegde meerwaarde te kunnen bieden voor het QSR-kanaal. Door op deze manier een bestaand product aan te passen, diversiteit toe te voegen en een campagne te realiseren zorgt ‘Shake Your Frites’ voor extra winst bij de resellers. En dat allemaal in samenwerking met The Locals!

Onze oplossing

Brainstormsessie

Meer informatie, of even brainstormen?
Bel of laat hier je gegevens achter en wij nemen binnen 24 uur contact met je op.



Wagenweg 66, 2012 NG Haarlem

E-mail: info@wearethelocals.nl

Tel: 020 310 2014

Meer informatie? Een unieke campagne? Laat hier je gegevens achter.