Nestlé | Young Talent campagne

Case

Hoe spreek je Young Talents aan en zorg je ervoor dat ze voor Nestlé kiezen?Met een ijzersterke strategie en pakkende content die elke Young Talent zal aanspreken. De HR afdeling van Nestlé is altijd op zoek naar nieuwe talenten en jonge professionals voor belangrijke functies. Deze zogeheten Young Talents hebben altijd een ruime keuze aan banen bij toonaangevende multinationals zoals Heineken, Unilever, Mars, Campina en RB.

Concept

Naast het aanbod in functies en goede arbeidsvoorwaarden, hebben Young Talents natuurlijk ook hun eigen voorkeuren. Wij ontdekten dat de visies van multinationals belangrijke pijlers zijn voor de keuzes die jonge professionals maken. Door juist hier op in te spelen kan de keuze voor Nestlé HR nog gemakkelijker gemaakt worden.

Met een nieuwe strategie ontwikkelde wij een succesvolle campagne zowel offline als online, op diverse social media kanalen. Met hoogwaardige en originele content wisten wij de aandacht van de doelgroep te vangen en deze aan te sturen tot de keuze voor Nestlé HR. Deze strategie is tevens de basis geworden om meerdere HR-campagnes aan op te hangen.