fbpx
Nestlé HR

Young Talent Campagne

Case Nestlé HR

Hoe spreek je Young Talents aan en zorg je ervoor dat ze voor NESTLÉ kiezen?
Met een ijzersterke strategie en pakkende content die elke Young Talent zal aanspreken. De HR afdeling van NESTLÉ is altijd op zoek naar nieuwe talenten en jonge professionals voor belangrijke functies. Deze zogeheten Young Talents hebben altijd een ruime keuze aan banen bij toonaangevende multinationals zoals Heineken, Unilever, Mars, Campina en RB.

Concept

Naast het aanbod in functies en goede arbeidsvoorwaarden, hebben Young Talents natuurlijk ook hun eigen voorkeuren. Wij ontdekten dat de visies van multinationals belangrijke pijlers zijn voor de keuzes die jonge professionals maken. Door juist hier op in te spelen kan de keuze voor NESTLÉ HR nog gemakkelijker gemaakt worden.

Creatie

Met een nieuwe strategie ontwikkelde wij een succesvolle campagne zowel offline als online, op diverse social media kanalen. Met hoogwaardige en originele content wisten wij de aandacht van de doelgroep te vangen en deze aan te sturen tot de keuze voor NESTLÉ HR. Deze strategie is tevens de basis geworden om meerdere HR-campagnes aan op te hangen.
Hét reclamebureau voor effectieve campagnes!
© 2021 The Locals. Alle rechten voorbehouden
The Locals
Wagenweg 66
2012 NG Haarlem
020 - 310 2014
hallo@wearethelocals.nl
menu-circlecross-circle
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram