Maak gebruik van inhaakmomenten
Download hier de gratis inhaakkalender van The Locals.
Download hier de gratis inhaakkalender van The Locals.
Een ijzersterk concept, een krachtige strategie of een prachtig eindresultaat van een opdracht, begint bij het begin: een duidelijke briefing. Een opdracht begint bij de opdrachtgever. Het is belangrijk dat een opdrachtgever een duidelijk doel voor ogen heeft. Want, pas waar een sterk doel is, komt een sterk eindresultaat. Bij The Locals zeggen we wel eens: ‘when you have shitty input, you will have shitty output’. Wat we daarmee bedoelen: alles valt en staat met een goede en duidelijke briefing.
Het schrijven van sterke copy hoort ook bij social media, bijvoorbeeld bij het schrijven van een sterke caption op Instagram. Want, heel leuk en aardig die social media berichten, maar wat schrijf je als caption?
Dichtbij, krachtig, duurzaam én effectief. Dat is lokale marketing. Van je lokale omgeving moet je het hebben. Althans, je lokale omgeving kan van veel toegevoegde waarde zijn. Dit is waarom je lokale marketing moet inzetten.
De populariteit binnen videocontent is de afgelopen jaren sterk gegroeid. Door de coronacrisis ging de trend in een sneltrein. Maar, waarom is video dé marketing van de toekomst? En wat levert het op?