fbpx
Little Steps

Creatie impactvolle packaging

Case Little Steps

Hoe laat je kersverse Nederlandse ouders kennismaken met een nieuw merk opvolgmelk?
NESTLÉ is wereldwijd de nummer één in babyvoeding. Ze ondersteunen Nederlandse ouders sinds 2003 met producten als opvolgmelk, pappen en verantwoorde snacks. In 2019 is het tijd voor een nieuw merk opvolgmelk, betaalbaar, zonder palmolie en helemaal van nu. Aan The Locals de vraag mee te denken over een aansprekende naam én verpakking die op het volle babyvoedingschap er goed uitspringt.

Concept

Voor NESTLÉ Nutrition hebben wij de verpakking van deze nieuwe opvolgmelk vormgegeven en geoptimaliseerd voor de Nederlandse markt. Voorafgaand en tijdens de introductie hebben we daarnaast materialen ontwikkeld, zoals advertenties, online banners, schapbanieren, vloerstickers, ansichtkaarten én een voedingsadviesboekje.
Hét reclamebureau voor effectieve campagnes!
© 2021 The Locals. Alle rechten voorbehouden
The Locals
Wagenweg 66
2012 NG Haarlem
020 - 310 2014
hallo@wearethelocals.nl
menu-circlecross-circle
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram