fbpx
Selecteer een pagina

NESTLÉ HR

Young Talent Campagne

NESTLÉ HR

Young Talent Campagne

  • LinkedIn
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Twitter

Case

Hoe spreek je Young Talents aan en zorg je ervoor dat ze voor NESTLÉ kiezen?

Met een ijzersterke strategie en pakkende content die elke Young Talent zal aanspreken.

De HR afdeling van NESTLÉ is altijd op zoek naar nieuwe talenten en jonge professionals voor belangrijke functies. Deze zogeheten Young Talents hebben altijd een ruime keuze aan banen bij toonaangevende multinationals zoals Heineken, Unilever, Mars, Campina en RB.

Concept outline

Naast het aanbod in functies en goede arbeidsvoorwaarden, hebben Young Talents natuurlijk ook hun eigen voorkeuren. Wij ontdekten dat de visies van multinationals belangrijke pijlers zijn voor de keuzes die jonge professionals maken. Door juist hier op in te spelen kan de keuze voor NESTLÉ HR nog gemakkelijker gemaakt worden.

Creatie en effectiviteit

Met een nieuwe strategie ontwikkelde wij een succesvolle campagne zowel offline als online, op diverse social media kanalen. Met hoogwaardige en originele content wisten wij de aandacht van de doelgroep te vangen en deze aan te sturen tot de keuze voor NESTLÉ HR. Deze strategie is tevens de basis geworden om meerdere HR-campagnes aan op te hangen.

TEAM

Concept & strategie Laurens Wognum
Art Director Don Vink & David Lispet

DATUM

03 maart 2019

TEAM

Concept & strategie Laurens Wognum
Art Director Don Vink & David Lispet

DATUM

03 maart 2019

VORIGE CASE

VOLGENDE CASE

  • LinkedIn
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Twitter

Hét bureau voor
effectieve campagnes!

Copyright The Locals, 2019. Alle rechten voorbehouden.

The Locals
Wagenweg 66
2012 NG Haarlem

020 - 310 2014
hallo@wearethelocals.nl

  • LinkedIn
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Twitter

Hét bureau voor
effectieve campagnes!

Bezoekadres:
Wagenweg 66, 2012 NG Haarlem

020 - 310 2014
hallo@wearethelocals.nl

Copyright The Locals, 2019. Alle rechten voorbehouden.