fbpx
Selecteer een pagina

Nestlé

Herpositionering babyvoeding

Nestlé

Herpositionering babyvoeding

  • LinkedIn
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Twitter

Case

Hoe kan je ervoor zorgen dat een internationaal product van NESTLÉ lokaal beter opvalt in de winkelschappen?

Vertaal de wensen van NESTLÉ naar een nieuwe pakkende verpakking die voldoet aan lokale spelregels, behoeften, trends en voorkeuren.

NESTLÉ is wereldwijd de nummer één in babyvoeding. Ze hebben sinds 2003 veel producten in Nederland op de markt gebracht, waaronder NESTLÉ Yogolino, PyjamaPapje en Dreumesmelk.

Concept outline

Opvallen in een winkelschap is essentieel voor de verkoop. De diversiteit van culturen en landen speelt hierin een grote rol. Wat namelijk bij multinationals internationaal gecreëerd wordt hoeft niet altijd aan te sluiten bij lokale behoeften. Zo zijn er in Nederland specifieke spelregels, behoeften, trends en voorkeuren onder de doelgroep.

Creatie

Voor NESTLÉ Nutrition hebben wij de babyvoedinglijn doorvertaald naar de Nederlandse markt op basis van lokale wensen vanuit NESTLÉ en hun panel-onderzoeken. Zo hebben wij onder meer voor NESTLÉ PyampaPapje een nieuwe verpakking ontwikkeld met een nieuwe naam: NESTLÉ Ontbijtpapje.

TEAM

Concept Laurens Wognum
Art Director Don Vink

DATUM

10 oktober 2018

TEAM

Concept Laurens Wognum
Art Director Don Vink

DATUM

10 oktober 2018

VORIGE CASE

VOLGENDE CASE

  • LinkedIn
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Twitter

Hét bureau voor
effectieve campagnes!

Copyright The Locals, 2019. Alle rechten voorbehouden.

The Locals
Wagenweg 66
2012 NG Haarlem

020 - 310 2014
hallo@wearethelocals.nl

  • LinkedIn
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Twitter

Hét bureau voor
effectieve campagnes!

Bezoekadres:
Wagenweg 66, 2012 NG Haarlem

020 - 310 2014
hallo@wearethelocals.nl

Copyright The Locals, 2019. Alle rechten voorbehouden.