fbpx
Selecteer een pagina

Heineken Experience

Meet the beer. Share the magic.

Heineken Experience

Meet the beer. Share the magic.

  • LinkedIn
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Twitter

Case

Hoe zorg je dat het aantal bezoekers naar je brandcentre stijgt?

Creëer een effectieve communicatiestrategie met een pakkende campagne en zet de doelgroep aan tot actie.

Heineken zorgt voor een totaalbeleving van bier. De Heineken Experience in Amsterdam is een plek die elke bierliefhebber een keer bezocht moet hebben. Maar ook voor de niet-bier drinkers is het één van de meest opwindende ervaringen in Nederland.

Concept outline

Het doel: de bezoekersaantallen verhogen. Hiervoor hebben wij ons in de strategie puur gericht op de Amsterdamse toerist. Met als pijler dat we communiceren over een Heineken attractie en niet over Heineken bier. Hierdoor ontstaat er een opening in de markt met een nieuwe doelgroep.

Creatie & effectiviteit

Met onze communicatiestrategie hebben wij twee langlopende campagnes ontwikkeld: ‘Meet the beer. Share the magic.’ en ‘Get Experienced!’. Deze campagnes zijn uitgerold via verschillende on- en offline media. Met als resultaat dat het bezoekersaantal met 150% is gestegen naar 500.000 bezoekers, gedurende een periode van drie jaar.

TEAM

Concept Laurens Wognum
Art Director Don Vink

DATUM

15 mei 2014

TEAM

Concept Laurens Wognum
Art Director Don Vink

DATUM

15 mei 2014

VORIGE CASE

VOLGENDE CASE

  • LinkedIn
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Twitter

Hét bureau voor
effectieve campagnes!

Copyright The Locals, 2019. Alle rechten voorbehouden.

The Locals
Wagenweg 66
2012 NG Haarlem

020 - 310 2014
hallo@wearethelocals.nl

  • LinkedIn
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Twitter

Hét bureau voor
effectieve campagnes!

Bezoekadres:
Wagenweg 66, 2012 NG Haarlem

020 - 310 2014
hallo@wearethelocals.nl

Copyright The Locals, 2019. Alle rechten voorbehouden.